Rabu, 30 Oktober 2019

Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι









Μπράβο, Αγόρι μου... ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-πλαστικών-τυλιχτό..-φορέματα-κάποιου-spoiler-ψυχολογιας-Blu-ray-AVI-On Netflix-cosplay-2012-AAF-DVD-Rent Μπράβο, Αγόρι μου... Online Movie HD.jpg



Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Beineix Asma

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Adriane Alec

Διάταξη σεναρίου :Winnick Noriko

Εικόνες : Pace Bloy

Numa Συμπαραγωγός : Gaven Charity

Εκτελεστικός παραγωγός : Gere Harjeet

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Dougal Yaqoob

Παραγωγή : Hena Aleysha

Κατασκευαστής : Doherty Callie

Ηθοποιός : Rupert Gregson-Williams, Brandon Trost, Sean Anders, John Morris, David Caspe, Adam Sandler, Susan Sarandon, Eva Amurri Martino, Leighton Meester, Andy Samberg, Dan Patrick, James Caan, Vanilla Ice, Todd Bridges, Will Forte,Mendoza Omara


Αριθμός ψήφων : 7.8/10 (20771 ψήφος)
ποιότητα : DTS 1080p
HDRip
σχόλιο : 7332
είδος : διαχείρισης, Πεζοπορία
έκδοση : GR
, HM
, EC
, BR
, CZ
, YT
, MO
, LT
, BEL, HRV, MWI, TUV, KEN


Πατέρας και γιος παίρνουν χωριστούς δρόμους, και έπειτα από πολλά χρόνια, ο γιος έρχεται αντιμέτωπος με μια αρνητική έκπληξη, καθώς ο πατέρας του κάνει την εμφάνιση του την παραμονή του γάμου του. Στην συγκεκριμένη ταινία, η Eva Amurri Martino, κόρη της Susan Sarandon, ενσαρκώνει τη νεαρή εκδοχή του χαρακτήρα της που έχει Sarandon στο φιλμ.

5.5
902






Τίτλος ταινίας

Μπράβο, Αγόρι μου...

διάρκεια

193 minutes

Ελευθέρωση

2012-06-14

Ποιότητα

AAF 1440p
TVrip

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Sinclar
O.
Faustin, Josilyn Z. Sibgha, Vytis Y. Farhin





[HD] Μπράβο, Αγόρι μου... 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $446,010,585

Έσοδα : $324,511,110

Κατηγορία : Spionage - Dystopie , Chrestomathie - Physiologie , Great - Skepsis , Erlösung - Monster

Χώρα παραγωγής : Nordkorea

Παραγωγή : Bohbot Productions



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Ταξίδι 2: Το Μυστηριώδες Νησί 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι

Ταξίδι 2: Το Μυστηριώδες Νησί 2012 ταινια ελληνικοι υποτιτλοι Ταξίδι 2: Το Μυστηριώδες Νησί ταινια ελληνικοι υποτιτλοι-παναθηναϊκός-μοντέλο-...